0

Toimitusehdot

<<


Voimassa 1.8.2019 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Talisa Design (y-tunnus 3013869-2).

Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet mm:

• tilauksen tiedot

• tilauksen loppusumman

Kuluttajille maksutapana etäkaupassa on maksu PayPal:n kautta tai ennakkotilisiirtona.

Noudettaessa tuotteita myyjän tiloista maksupana käy edellisten lisäksi myös käteinen.

Maksaminen ja maksuehdot

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Talisa Design yleiset ehdot.

Toimitusaika

Toimitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Käsittelemme tilauksen kahden-kolmen arkipäivän kuluessa siitä kun maksu on suoritettu.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Jos tilauksen yhteissumma ylittää 100€ (sis. alv), tilaus toimitetaan ilman toimituskuluja.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Ota yhteyttä ennen tuotteiden palauttamista sähköpostiviestillä (tanjalusua@gmail.com) mikäli haluat palauttaa tuotteen. Maksu palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille, kun myyjä on vastaanottanut palautetut tuotteet.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

• pankkitilinumerosi

• sekä kopio Talisa Desingin tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Talisa Design
Honkaharjuntie 14ab 21, 40620 Jyväskylä

Vahingoittuneet tai rikkoontuneet tuotteet

Mikäli kuljetusliikkeen toimituksen aikana tuotteeseen on kohdistunut vahinkoa tai tuote on rikkoontunut, tulee vahingosta ilmoittaa välittömästi myyjälle. Toimita vahingoittuneesta tuotteesta kuva sähköpostitse myyjälle ja kerro vahingon luonteesta. Tämän jälkeen sovimme menettelyistä. Esimerkiksi korvaavan tuotteen lähettämisestä/rahan palauttamisesta.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tuotteiden saatavuus

Joitain tuotteita on saatavilla rajoitettu määrä. Verkkokaupan tuotesivut kertovat tuotteiden saatavuudesta ja verkkokaupasta ei pitäisi olla mahdollista tilata tuotteita joita ei ole saatavilla.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.